Хостинг підтримка

Для того, щоб надіслати нам скаргу або пропозицію заповніть форму


Для того, щоб отримати максимально швидку і якісну підтримку дотримуйтесь даних рекомендацій

  • Звертаючись до нас, Вкажіть Ваш домен, імя користувача, по можливості IP-адресу серверу де розміщено Ваш аккаунт. Якомога детальніше опишіть суть проблеми.
  • При виникненні проблем з відображенням інформації на сайті або ж в роботі функцій php, прохання вказувати посилання де проблему можливо побачити.
  • Якщо мова йдеться про виникнення проблем з підключенням поштового клієнта, вкажіть параметри що використовуються для підключення.
  • Надсилаючи нам повідомлення про помилку, зважайте що для вирішення проблеми більш інформативним являється текст отриманної помилки, ніж її службовий номер.
  • В разі, якщо ви надіслали лист, а повідомлення повернулось з помилками, варто переслати нам це повідомлення з техничними заголовками.

Усі запити що потребують ідентефікації користувача (відновлення з бекапу, зміна паролю, зміна данних про власника) приймаються в обробку лише в разі направлення запиту з контактного е-mail, і не приймаються до обробки в разі звернення по телефону чи в чаті.



Команда підтримки

Київ


+38 (044) 590-08-07

Вінниця


+38 (0432) 65-66-44

Київстар


+38 (067) 538-43-34

Технічний відділ


Фінансова підтримка (Пн-Пт)


Приймаємо платежі:

Вам потрібна допомога?