Хостинг підтримка

Для того, щоб надіслати нам скаргу або пропозицію заповніть форму

Для того, щоб отримати максимально швидку і якісну підтримку дотримуйтесь даних рекомендацій

  • Звертаючись до нас, Вкажіть Ваш домен, імя користувача, по можливості IP-адресу серверу де розміщено Ваш аккаунт. Якомога детальніше опишіть суть проблеми .
  • При виникненні проблем з відображенням інформації на сайті або ж в роботі функцій php, прохання вказувати посилання де проблему можливо побачити .
  • Якщо мова йдеться про виникнення проблем з підключенням поштового клієнта, вкажіть параметри що використовуються для підключення .
  • Надсилаючи нам повідомлення про помилку, зважайте що для вирішення проблеми більш інформативним являється текст отриманної помилки, ніж її службовий номер .
  • В разі, якщо ви надіслали лист, а повідомлення повернулось з помилками, варто переслати нам це повідомлення з техничними заголовками .

Усі запити що потребують ідентефікації користувача (відновлення з бекапу, зміна паролю, зміна данних про власника) приймаються в обробку лише в разі направлення запиту з контактного е-mail, і не приймаються до обробки в разі звернення по телефону чи в чаті .



Команда підтримки

Дзвінок


Skype

Київ:

+38 (044) 590-08-07

Вінниця:

+38 (0432) 65-66-44

Київстар:

+38 (067) 538-43-34


Надіслати тікет


Технічний відділ:

s@besthosting.ua

Фінансова підтримка:

f@besthosting.ua

Надіслати жалобу

Чат


Технічний відділ

Фінансова підтримка (Пн-Пт)

Viber

Приймаємо платежі:

Вам потрібна допомога?