Наші фахівці цілодобово моніторять хостингові і виділені сервера наших клієнтів. Моніторинг відбувається за допомогою спеціального ПЗ, яке щохвилини опитує всі сервіси і важливі параметри на серверах і в разі непрацездатності подає сигнал і детальну інформацію про проблему.
Платформа підтримки побудована на програмному забезпеченні Supportsuite загальновизнаного лідера даного вигляду розробок — Kayako, за допомогою якого немає необхідності у використанні спеціальних програм (наприклад, Outlook, ICQ),а досить всього лише на нашому сайті натиснути на кнопку on-line підтримки. Ми також готові розглянути необхідність і запровадити інші способи зв'язку (Skype, 0-800, callback).
Середній час відповіді на Ваш запит (тікет, пошта) складає 15 хвилин і не може перевищувати 1 години.
Завдяки оперативній цілодобовій технічній підтримці середні показники доступності наших серверів знаходяться на рівні 99.9% on-line.
У той же час ми просимо всіх розуміти, що при on-line спілкуванні можливі ситуації при яких служба технічної підтримки миттєво Вам відповісти не зможе (паралельний дзвінок, термінова проблема і так далі). Просимо з розумінням ставитись до даних моментів.
У будь-який час дня і ночі за допомогою будь-якого каналу зв'язку (телефон, e-mail, on-line чат) наша команда готова допомогти Вам у вирішенні виниклих проблем. Навіть в святкові дні (НР, Пасха і так далі) ми піклуємося про максимальну працездатність серверів і оперативне вирішення проблем і запитів клієнтів.
Також ми пропонумо зручний спосіб цілодобової підтримки Viber чат. Додавши до себе Паблік акаунт «Besthosting.ua» Ви зможете зручно і оперативно вирішувати питання технічного і фінансового характеру. Крім того при зверненні через Viber у вас є можливість вкрай просто пройти авторизацію (пройшовши за посиланням з листа, що надійде на Ваш контактний email) для того, щоб всі питання вирішились без додаткового підтвердження.
Усі запити що потребують ідентефікації користувача (відновлення з бекапу, зміна паролю, зміна данних про власника) приймаються в обробку лише в разі направлення запиту з контактного е-mail, і не приймаються до обробки в разі звернення по телефону чи в чаті.
Дзвінок |
Skype |
Гаряча лінія: |
0800 757-007 |
Київ: |
+38 (044) 590-08-07 |
Вінниця: |
+38 (0432) 65-66-44 |
Київстар: |
+38 (067) 538-43-34 |
Надіслати тікет |
|
Технічний відділ: |
|
Фінансова підтримка: |
|
Надіслати скаргу |
Приймаємо платежі: |
Будь ласка, виберіть відділ, до якого Ви б хотіли підключитись
Вам потрібна допомога?