Хостинг підтримка

Наші фахівці цілодобово моніторять хостингові і виділені сервера наших клієнтів. Моніторинг відбувається за допомогою спеціального ПЗ, яке щохвилини опитує всі сервіси і важливі параметри на серверах і в разі непрацездатності подає сигнал і детальну інформацію про проблему.

Платформа підтримки побудована на програмному забезпеченні Supportsuite загальновизнаного лідера даного вигляду розробок — Kayako, за допомогою якого немає необхідності у використанні спеціальних програм (наприклад, Outlook, ICQ),а досить всього лише на нашому сайті натиснути на кнопку on-line підтримки. Ми також готові розглянути необхідність і запровадити інші способи зв'язку (Skype, 0-800, callback).

Середній час відповіді на Ваш запит (тікет, пошта) складає 15 хвилин і не може перевищувати 1 години.

Завдяки оперативній цілодобовій технічній підтримці середні показники доступності наших серверів знаходяться на рівні 99.9% on-line.

У той же час ми просимо всіх розуміти, що при on-line спілкуванні можливі ситуації при яких служба технічної підтримки миттєво Вам відповісти не зможе (паралельний дзвінок, термінова проблема і так далі). Просимо з розумінням ставитись до даних моментів.

У будь-який час дня і ночі за допомогою будь-якого каналу зв'язку (телефон, e-mail, on-line чат) наша команда готова допомогти Вам у вирішенні виниклих проблем. Навіть в святкові дні (НР, Пасха і так далі) ми піклуємося про максимальну працездатність серверів і оперативне вирішення проблем і запитів клієнтів.

Також ми пропонумо зручний спосіб цілодобової підтримки Viber чат. Додавши до себе Паблік акаунт «Besthosting.ua» Ви зможете зручно і оперативно вирішувати питання технічного і фінансового характеру. Крім того при зверненні через Viber у вас є можливість вкрай просто пройти авторизацію (пройшовши за посиланням з листа, що надійде на Ваш контактний email) для того, щоб всі питання вирішились без додаткового підтвердження.

Для того, щоб надіслати нам скаргу або пропозицію заповніть форму

Для того, щоб отримати максимально швидку і якісну підтримку дотримуйтесь даних рекомендацій

  • Звертаючись до нас, Вкажіть Ваш домен, імя користувача, по можливості IP-адресу сервера де розміщено Ваш акаунт. Якомога детальніше опишіть суть проблеми.
  • При виникненні проблем з відображенням інформації на сайті або ж в роботі функцій php, прохання вказувати посилання де проблему можливо побачити.
  • Якщо мова йдеться про виникнення проблем з підключенням поштового клієнта, вкажіть параметри що використовуються для підключення.
  • Надсилаючи нам повідомлення про помилку, зважайте що для вирішення проблеми більш інформативним являється текст отриманної помилки, ніж її службовий номер.
  • В разі, якщо ви надіслали лист, а повідомлення повернулось з помилками, варто переслати нам це повідомлення з техничними заголовками.

Усі запити що потребують ідентефікації користувача (відновлення з бекапу, зміна паролю, зміна данних про власника) приймаються в обробку лише в разі направлення запиту з контактного е-mail, і не приймаються до обробки в разі звернення по телефону чи в чаті.



Команда підтримки

Дзвінок


Skype

Гаряча лінія:

0800 757-007

Київ:

+38 (044) 590-08-07

Вінниця:

+38 (0432) 65-66-44

Київстар:

+38 (067) 538-43-34


Надіслати тікет


Технічний відділ:

s@besthosting.ua

Фінансова підтримка:

f@besthosting.ua

Надіслати скаргу

Чат


Технічний відділ

Фінансова підтримка (Пн-Пт)

Viber

Telegram

Приймаємо платежі:
Онлайн чат :) x

Будь ласка, виберіть відділ, до якого Ви б хотіли підключитись

Вам потрібна допомога?