Шановні клієнти.
Беручи до уваги численні побажання користувачів - реалізовано додаткову можливість для зв'язку з нашими співробітниками.
Тепер крім онлайн-чату, системи тікетів, електронної пошти та телефонного зв'язку підтримка клієнтів можлива через голосові дзвінки Skype.
Зверніть увагу - підтримка ведеться тільки в голосовому режимі - чати будуть недоступні.
Знайти нас в довіднику абонентів можна за логіном - besthosting.com.ua.
А ще можна скористатися ось такою
спеціальною кнопкою, що відтепер завжди буде відображатись у полі контакти.
Сподіваємося, нововведення буде корисним для Вас.
З повагою Besthosting.
Щоб набрати внутрішній номер абонента, у момент дзвінка натисніть знак стрілки праворуч від регулятора гучності у Вашому клієнті Skype і виберіть пункт "набор" для виклику додаткової панелі.
Дзвінок |
Skype |
Гаряча лінія: |
0800 757-007 |
Київ: |
+38 (044) 590-08-07 |
Вінниця: |
+38 (0432) 65-66-44 |
Київстар: |
+38 (067) 538-43-34 |
Надіслати тікет |
|
Технічний відділ: |
|
Фінансова підтримка: |
|
Надіслати скаргу |
Приймаємо платежі: |
Будь ласка, виберіть відділ, до якого Ви б хотіли підключитись
Вам потрібна допомога?