Шановні клієнти Besthosting.ua!

Повідомляємо, що 4.07.2020 о 18.35 в складському приміщенні поряд з гермозоною виникло займання. О 19.30 його вдалося повністю ліквідувати за допомогою МНС. Для його ліквідації необхідно було повністю відключити електрику. У зв'язку з тим що приміщення знаходилося впритул з гермозоною виникло сильне задимлення і підвищилася температура. А також у зв'язку з підвищеною температурою спрацювали системи пожежогасіння. У дата-центр пожежа не перекинулась.

Були пошкоджені внутрішні комунікації, сервера, комутаційне обладнання. На жаль, технічна допомога не могла деякий час повноцінно інформувати про ситуацію і надавати повноцінне обслуговування.

Всі зусилля були спрямовані на якнайшвидше усунення виниклих проблем. В результаті цілодобової роботи по відновленню працездатності дата-центру, нам вдалося налагодити повне функціонування більше половини серверів вже до вечора 5.07.2020. Більше 65% до вечора 6.07.2020. Довелося вирішувати і інші проблеми, що виникають. Повна працездатність всього серверного обладнання, за винятком десятка виділених серверів була відновлена 8.07.2020.

По ходу відновлювальних робіт у зв'язку з перенесенням деяких хостингових акаунтів на нові хостингові сервера виникли нюанси при розгортанні бекапу через відсутність «плашок» деяких акаунтів. Які вдалося частково вирішити протягом двох днів. Також у зв'язку зі зміною IP-адрес сервера виникали проблеми з SSL сертифікатами, які вирішалась протягом доби. Більшість даних проблем вдалося вирішити 8-10.07.2020. Дані проблеми торкнулися не більше 3% клієнтів.

На поточний момент можуть бути не запущені деякі сервера, що не адмініструється нами і розміщені на колокейшене.

Найближчим часом ми відновимо телефонію. Всі інші канали зв'язку з підтримкою доступні.

Розуміємо, що для багатьох клієнтів дані події викликали величезні незручності. В якості компенсації за виниклу ситуацію, для постраждалих клієнтів ми продовжуємо безоплатно термін дії послуг при простої до 3-х днів на 1 місяць. При простої більше 3-х днів на два місяці.

Відповідне повідомлення Ви отримаєте найближчим часом.

Приносимо свої вибачення клієнтам Besthosting.ua за заподіяні незручності і дякуємо за співчуття, допомогу і розуміння.

Вживаємо всіх заходів для недопущення виникнення подібних форс-мажорних обставин.

З повагою, компанія Besthosting.



Команда підтримки

Дзвінок


Skype

Гаряча лінія:

0800 757-007

Київ:

+38 (044) 590-08-07

Вінниця:

+38 (0432) 65-66-44

Київстар:

+38 (067) 538-43-34


Надіслати тікет


Технічний відділ:

s@besthosting.ua

Фінансова підтримка:

f@besthosting.ua

Надіслати скаргу

Чат


Технічний відділ

Фінансова підтримка (Пн-Пт)

Viber

Telegram

Приймаємо платежі:
Онлайн чат :) x

Будь ласка, виберіть відділ, до якого Ви б хотіли підключитись

Вам потрібна допомога?