Найвище місце в рейтингу Google завдяки SEO? Багато людей переслідують цю мету, але на першій сторінці пошукових результатів є місце максимум для 10 сайтів. Боротьба за бажану позицію йде запекло. Дізнайтеся, як її отримати.


1. Оберіть відповідний хостинг.


Ваші зусилля у SEO не окупляться, якщо фундамент не працює належним чином. А основа будь-якого сайту - це хостинг. Перш за все, хостинг вашого сайту повинен бути швидким. Ви досягнете цієї мети, якщо інвестуєте в преміальний сервер, розташований недалеко від вашої цільової групи. При розміщенні на загальному сервері вашому веб-сайту доведеться ділитися продуктивністю з іншими сайтами. Це може означати, що ваш сайт стане повільніше при частому відвідуванні іншої сторінки на сервері. Це не оптимальне рішення, але часто його досить для початку.
Як тільки ваш бюджет дозволить, інвестуйте в кращий хостинг. Це може збільшити швидкість завантаження вашого веб-сайту, що також часто призводить до поліпшення рейтингу.


2. Оберіть гарне доменне ім'я.


Доменне ім'я - це адреса, за якою ви можете знайти свій веб-сайт. Обов'язково виберіть такий домен, який прослужить вам як мінімум кілька років. Це може бути домен бренду або домен бренду з пошуковим запитом, але не домен з самим пошуковим запитом.


3. Активуйте HTTPS.


Спочатку існував тільки протокол http, а пізніше був розроблений https, щоб зробити інтернет безпечнішим місцем. Веб-сайт повинен бути зашифрований, особливо якщо він створений не тільки для інформаційних цілей, а обробляє конфіденційні дані (електронна комерція, контактні форми і т. д.). Google вже давно підкреслює важливість шифрування веб-сайтів.
Останнім часом незашифровані веб-сайти позначаються як небезпечні, що негативно впливає на рівень довіри клієнтів і ускладнює SEO-оптимізацію. Маючи це на увазі, варто якомога швидше попросити вашу хостінговую компанію надати сертифікат SSL, щоб веб-сайт був зашифрований і надійно завантажувався. В якості додаткового бонусу він також стане трохи швидше працювати і отримає вищу оцінку від пошукових систем.


4. Визначте мету існування свого веб-сайту.


З самого початку вам необхідно зрозуміти, чому ви хочете, щоб інші знаходили ваш сайт, і чого ви хочете досягти з його допомогою. Фактично, у веб-сайту (найчастіше) одна задача: залучати клієнтів. І це те, на чому ви повинні зосередитися. Так що добре подумайте, який пошуковий запит буде для вас найважливішим. Ви хочете позиціонувати себе як фахівця або, перш за все, просувати продукт?
Витратьте кілька хвилин, годин і навіть днів, щоб по-справжньому усвідомити, чого ви хочете досягти за допомогою свого веб-сайту. Це важливо не тільки в контексті наступного пункту, а й якщо ви хочете інвестувати в рекламу AdWords пізніше.


5. Сучасний веб-сайт.


Більше половини всього трафіку в інтернеті припадає на мобільні гаджети. Ця тенденція зростає, тому оптимізація сайту для невеликих представників електроніки надзвичайно важлива з самого початку. Завдяки цьому ви не налякаєте користувачів смартфонів.
За допомогою Wordpress дуже просто сконструювати сучасний, адаптивний веб-сайт. Якщо ви не будете розробляти свій сайт самостійно, обов'язково повідомте свого дизайнера, на чому ви хочете зосередитися. Переконайтеся, що у дизайнера є досвід роботи з SEO, щоб згодом ваш сайт не тільки добре виглядав, але і легко знаходився. Ви також повинні пам'ятати, що контент на веб-сайті повинен бути оптимізований для мобільних пристроїв.


6. Створіть найважливіші сторінки на своєму веб-сайті.


Переконайтеся, що на вашому веб-сайті найважливіші вони доступні з самого початку: домашня сторінка, контакти, «про нас», пропозиція / послуги, блог, політика конфіденційності і дані компанії. По суті, це стандартна структура сторінки, яку очікують пошукові системи і користувачі. Чим більше сайт зростає, тим важливіше підтримувати значиму структуру. Доступ до кожної підсторінку повинен бути можливий максимум за два кліка.


7. Додайте необхідні тексти.


Після того, як ви створите найважливіші сторінки, вам необхідно заповнити їх різноманітним контентом. На головній сторінці має розташовуватися близько 500-2500 слів, щоб пошукові системи могли визначити тематику веб-сайту.
На головній сторінці дайте відповідь на наступні питання:

1) яка ваша пропозиція;
2) хто ви;
3) що ваші клієнти думають про вас (відгуки / думки покупців);
4) де ви працюєте, як клієнти можуть вас знайти / зв'язатися з вами (розташування і варіанти зв'язку);
5) що ще потрібно знати про вас відвідувачам.

Створення сторінки з інформацією про компанії і захисту особистих даних необхідно для того, щоб убезпечити себе і не ризикувати штрафами. Також створіть сторінку блога, навіть якщо ви ще не опублікували статтю. Завдяки цьому згодом не потрібно буде коригувати дизайн сайту, а статті про компанії, пропозиції, продуктах, галузі можна буде відразу опублікувати.


8. Зберіть свої перші зворотні посилання.


Зворотні лінки - це посилання з інших веб-сайтів на ваш, які дуже важливі для того, щоб ваша сторінка пізніше дійсно була виявлена ​​в пошуку Google. Хороші зворотні посилання з інших сайтів - запорука високого рейтингу!
Щоб забезпечити динамічний запуск вашого сайту з самого початку, необхідно відразу почати створювати найважливіші посилання. Ці посилання повинні надходити з добре відомих веб-сайтів, які вже зарекомендували себе і яким довіряє пошукова система Google. У пошуковій оптимізації це називається оптимізацією OffPage. Створіть профілі в цих місцях і зробіть посилання на свою домашню сторінку, сторінку «Про нас» і групи в соціальних мережах. Цього має бути достатньо для початку.


9. Створіть профіль в Google Мій бізнес.


Створивши найбільш важливі профілі і відповідні посилання, зареєструйтесь в Google Мій бізнес. Навіть якщо ви не пропонуєте місцеві послуги, варто створити такий профіль, тому що це важлива посилання, яка робить ваше підприємство/бізнес більш серйозним. Крім того, ви можете ефективно збирати відгуки за допомогою Google Мій бізнес. І це важливий фактор в зміцненні довіри в інтернеті.


10. Оптимізуйте свій сайт з точки зору пошуку.


Використовуйте цей швидкий контрольний список, щоб перевірити свою домашню сторінку і кожну сторінку свого веб-сайту (за винятком сторінки контактів, відомостей про компанії і політики конфіденційності):

1) виберіть розумний заголовок сторінки, довжиною не більше 50-55 символів;
2) переконайтеся, що ваші URL-адреси структуровані без зайвих слів. URL-адреси повинні бути максимально короткими і актуальними;
3) уникайте коротких текстів. Кожна підсторінка повинна складатися як мінімум з 500 слів і 2 фотографій - за умови, що це відповідає контексту;
4) запропонуйте щось більше. Тексти / відео / фотографії на сайтах призначені для інформування відвідувача, вирішення проблеми або допомоги. Не використовуйте скопійований, вкрадений або ненадійний контент;
5) додайте мета-заголовок і мета-опис. Назва повинна містити не більше 60 символів, а опис - не більше 300. Тут є багато різних інструментів і плагінів;
6) дайте вашим фотографіям зрозумілі імена (НЕ 814title.jpeg) і встановіть альтернативні описові теги (alt);
7) оптимізуйте фотографії на своєму веб-сайті, щоб вони були якомога менше, але, тим не менш, залишалися чіткими. У цьому вам допоможуть різні інструменти і плагіни. Найкраще завантажувати вже оптимізовані фото;
8) використовуйте заголовки і підзаголовки (H2, H3, H4 і т. Д.), Щоб правильно виділити текст на сторінці;
9) виділіть вашим текстам побільше місця. Вставте досить абзаців, фотографій і відео, щоб текст не виглядав як гігантський набір слів. Тоді він буде більш читабельним;
10) перевірте правильність написання текстів з точки зору орфографії та граматики. Немає нічого більш непрофесійного, ніж текст, що потопає в помилках;
11) додайте посилання на цікаву інформацію (в ідеалі) на своєму власному веб-сайті, але не соромтеся також посилатися на зовнішні джерела;
12) налаштуйте посилання nofollow для захисту особистих даних, даних компанії і контактів, щоб увага була спрямована на найбільш важливі сторінки вашого веб-сайту;
13) на сторінці локалізації додайте адресу своєї фірми за допомогою Schema.org Mark-Up. Якщо у вас є тільки одне місце розташування, додайте його в нижній колонтитул;
14) використовуйте Карти Google і фотографії з геотеги для сторінок свого розташування;
15) додавайте в своє меню тільки найважливіші сторінки - головна сторінка, пропозиція, про нас, блог, контакти. Не потрібно захаращувати меню вашого сайту;
16) підготуйте свій сайт відповідно до ваших цілями. Якщо ви розраховуєте на контакт з відвідувачами, які не приховуйте сторінку контактів.


Резюме


Тепер ви знаєте, що потрібно робити, щоб досягти успіху в результатах пошуку Google і автоматично залучати нових клієнтів. Важливо постійно намагатися робити трохи краще і приділяти достатньо часу інтернет-маркетингу. Часто буває достатньо навіть декількох хвилин в день. Удачі!



Команда підтримки

Дзвінок


Skype

Гаряча лінія:

0800 757-007

Київ:

+38 (044) 590-08-07

Вінниця:

+38 (0432) 65-66-44

Київстар:

+38 (067) 538-43-34


Надіслати тікет


Технічний відділ:

s@besthosting.ua

Фінансова підтримка:

f@besthosting.ua

Надіслати скаргу

Чат


Технічний відділ

Фінансова підтримка (Пн-Пт)

Viber

Telegram

Приймаємо платежі:
Онлайн чат :) x

Будь ласка, виберіть відділ, до якого Ви б хотіли підключитись

Вам потрібна допомога?